Hilangkan Kesan Jerawat

Assalamu 'alaikum dan Salam Sejahtera buat semua.  Topik yang biasa kita dengar, Jerawat!

Jerawat? Tidak!!!

Mana ada orang nak kata Ya! pada jerawat kan? Kecuali jika ditanya:


"Tahu apa itu jerawat? Ya! Tahu.  Takkanlah tak tahu!!!"  (Oppss, janganlah marah...)

"Awak ada jerawat? Ya! Ada."  (Kalau ada lah..)


Dulu.... Lama dulu, saya pun ada jerawat.... (Kalau ada gambar, boleh saya kongsikan.  Tapi pada masa ini, saya tak suka bergambar.  Hi3.. Malula katakan) hi3.... biasanya, orang kena jerawat umur belasan atau awal 20-an, saya terlewat sikit. Dalam usia lingkungan 28 tahun lebih kurang, saya dilanda jerawat.... tapi syukur, elok selepas beberapa ketika... Masa itu, saya amalkan Susu Kuda Liar (Kapsul, asli 100%).

Tapi kesan jerawat? erm.. jangan ditanya!!!! Banyak kesan di muka.... Hu3.. Sedih kejap... tapi tidak lagi sebab ternyata sekarang tidak lagi!!! selepas mengamalkan memakan vitamin. Akan tetapi pada ketika itu, saya makan Vitamin C, beli dari farmasi... farmaseutikal... Memang ada kesan, maka kuranglah kesan jerawat saya itu.  Saya teruskan untuk seketika. Kemudian, saya mengandung seterusnya melahirkan, seterusnya menyusukan... (masa ini saya dah tak makan apa-apa vitamin pun)

Tatkala saya mula bekerja, susu merudum... ahhh.. di kala ini lah, jenuh saya mencari pelbagai tips untuk menambah susu badan.... Akhirnya, saya terjumpa tentang set penyusuan Shaklee. Nak tak cuba? Ke tak nak? (ini dalam situasi nak tambah susu badan tau....) Cubalah.... ehehehhehe.... seronoknya selepas beberapa ketika, saya seronok sebab keberhasilan usaha saya tadi tu... saya teruskan sehingga anak saya tadi berusia hampir dua tahun sekarang... dan saya hamil lagi.. saya teruskan juga dengan set penyusuan itu.... (kecuali alfalfa)....

Apa yang saya cuba sampaikan di sini ialah:

Saya nak tambah susu badan:
ya.. memang bertambah malah berkualiti, lebih pekat, lebih vitamin, lebih khasiat, malah bayi kurang bergayut.  


Malah, kesan jerawat saya tadi hilang... (kalaupun ada sekarang ini, sikit aje...)
Bukan itu sahaja, kulit tambah cantik, awet muda gitu... rupa-rupanya, banyak khasiat vitamin-vitamin yang saya makan ini.  Ermmm... apa lagi, bertambahlah sukanya saya dengan Shaklee ni.  Ehheeeheeee....  


Harga?

Bukan Shaklee
Ada yang lebih murah, malah ada yang hampir sama harga dengan Shaklee yang saya makan ini.  Ingat tak tadi, saya ada bagitau saya ambil vitamin C farmaseutikal?  Lama juga saya ambil vitamin itu, berkali-kali pergi ke farmasi.  Kan saya ada tekankan kurang kesan jerawat tu?  Tapi kesannya, hanyalah pada kesan jerawat itu, tidak kepada kulit lebih sihat, tidak juga kepada kesihatan, tidak juga kepada tenaga.   Boleh juga baca ini:  vitamin tanpa silica gel atau sintetik, organik, semulajadi?

Shaklee
Pada saya vitamin Shaklee ini, alah membeli, menang memakai.... (bonus:  kawan-kawan semua boleh dapatkan dengan harga ahli dari saya).

Dengan kesan yang sangat memberangsangkan, Harga pula sangat berpatutan, sudah tentu Shaklee pilihan saya!!!


Hanya setelah mengamalkan vitamin semulajadi Shaklee, baru saya dapat rasakan perbezaannya.  Saya dapat lebih dari:  susu badan banyak, susu badan pekat.  Saya telah dapat kulit sihat, kedutan bawah mata hilang, kesan jerawat hilang dan kurang, badan lebih sihat dan bertenaga, walaupun ketika mengandung dan menyusukan!!!

Itupun, saya tak ambil Vitamin E tau... Kalau nak diikutkan, ada lagi rahsia kulit cantik 14 hari dengan Shaklee, akan saya kongsikan nanti.  Ha!  Apa lagi, jom bertindak!  Takkan dengar, baca atau lihat sahaja? Rasailah perbezaannya, macam saya, kalau tidak, tak akanlah saya bertahan dan masih setia sehingga 2 tahun ini.


Apa lagi, hubungi saya k: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...