MENGAPA IBU MENYUSU PERLUKAN KOLAGEN?

Umum mengaitkan bahawa kolagen untuk kecantikan.  Betullah tu, kalau tidak, taklah bersusun produk kolagen di pasaran.  Alasannya mudah! Semua sukakan kecantikan, baik lelaki mahupun perempuan kan?  Tapi, yang sebenar-benarnya, individu yang perlukan kolagen adalah antaranya:
  1. Orang tua (yang sakit sendi)
  2. Orang yang mahukan kecantikan (kulit menganjal dan cantik)
  3. Ibu menyusu.

Ya, ibu menyusu pun perlukan kolagen.  Mengapa? (ini berdasarkan Serbuk Kolagen Shaklee je tau) Kolagen yang cemerlang hasilnya seperti Shaklee Collagen Powder:
  • ada protein (dari sisik ikan merah),
  • ada kalsium (dari kulit kerang-kerangan),
  • ada herba pfaffia (ala-ala alfalfa – ala  yang milk booster glamer tu)
  • ada vitamin B yang mampu merangsang hormone ibu agar gembira, bila gembira, lancarlah pengeluaran susu kan? Kan?
  • ada vitamin C juga – imuniti lah apa lagi, malah boleh perbaiki tang mana-mana kalenjar susu ibu yang mungkin terjejas dek penyusuan atau stress.


Ramai kawan-kawan dan pelanggan yang dah ambil Serbuk Kolagen Shaklee ini yang dah rasai kebaikannya, malah susu mencurah-curah pula lagi.  Kan seronok tu, dapat susu meriah, dapat kecantikan kulit, dapat keanjalan payudara, dapat punggung yang mantap, tiada lagi tumit pecah, eyebag pun lenyap, kulit kasar pun kurang... hehehe best kan?  Yippie yea!!!

Namun, selamatkah kolagen terhadap ibu menyusu?  Selagi kolagen itu asli, tanpa pengawet, tanpa dadah, tanpa pewarna, tanpa perasa, pasti selamat.  Betul ke?  Apa tak betulnya pula, kolagen diperbuat dari sumber asli (macam Serbuk Kolagen Shaklee – ia dibuat dari sisik ikan merah dari laut dalam yang tahan tekanan, ada campuran kerangan dan herba pfaffia, macam yang kat atas tadi tu).

Melainkan kolagen itu dari sumber bukan semulajadi, atau ianya semulajadi/organik tetapi ada campuran dari bahan-bahan kimia dan tidak organik demi memberikan rasa yang sedap atau demi memperkayakan fungsi kolagen itu secara tidak semulajadi, maka tidak selamatlah ia.  Jangan kata untuk ibu menyusu, untuk semua kategori orang pun tak selamat (untuk jangka masa panjang).

Jadi, janganlah tanya, kenapa harga Serbuk Kolagen Shaklee agak wow!!! berbanding dengan jenama-jenama lainnya (ehh… jangan risau, untuk follower dan yang suka page www.facebook.com/IbuMenyusuHamilBerpantang , pasti harga terbaik buat anda!).  Beb, takkan nak bandingkan harga kereta kancil dan BMW/Merc dsb… dah tentu-tentu kualiti yang jauh berbeza kan?  Ingat suka-suka ke nak letak harga tanpa ikut garis panduan.  

Selain daripada khasiat dan keberkesanan produk, Shaklee juga buat ujian klinikal tau.  Cuma tidaklah ujian di buat ke atas ibu mengandung dan menyusu.  Bukan Shaklee sahaja.  Kalau ada jenama lain yang buat ujian klinikal sekalipun, pasti tidak di uji ke atas ibu-ibu ini.  Mengapa?  Huisshh… Siapa yang nak merisikokan diri sendiri kan?  Dari pemerhatian, amalan sendiri, pengalaman kawan-kawan dan pelanggan, ok aje, tak adalah sampai susu menyusut dan sebagainya.

Tak cuba, tak tahu, tak sungguh, orang tak kata.  Tengok sahajalah testimoni-testimoni pelanggan kami baik di Google, di fb, di blog-blog, atau lihat sahaja di bawah ini.

kolagen shaklee
susu tambah meriah dan payudara tegang


testimoni kolagen shaklee
biji-biji halus di muka

kolagen shaklee
kulit keras pada kaki

kolagen shaklee
Eye bag (kantung mata)




BERSEDIA?  Hubungi kami segera, kita nak beri tawaran menarik ni (bagi yang terawal sahaja) 


SMS/Whatsapp/Viber/Wechat! "VIB OPP" sekarang! Anda bakal mendapatkan keahlian kelab eksklusif serta tips memaksimakan kesan positif produk

1 comment:

  1. Great article. Nursing mom can looks stunning too.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...