Buang Lemak Dengan Cara Sihat

Assalamu 'alaikum,


Ahha!!! Kalau cakap tentang nak kurus, macam-macam timbul di fikiran mahupun terluah di mulut kan?  "Kau cuba la produk ni, produk ni bagus" , "Aku dah amek produk ni, memang puas hati" , "Aku amek produk tu jugak, tak puas hati pun..." , "Kawan aku ambil produk tu, dia kata okay..."  Hmm... lebih kurang macam itulah antara yang biasa kita dengar.


Hakikatnya, lain padang lain belalang, lain orang lain garam.  Ha, maksudnya, lain badan lainlah kesannya.  Yang penting, jangan jemu mencuba serta jangan meletakkan harapan terlalu tinggi (Bukan apa, kita kenalah berpijak di bumi nyata, jangan terlalu taksub mahupun terlalu berharap).  Janji kita usaha yang terbaik!  Dengan Kehendak Tuhan, pasti tindakan kita dapat hasilnya. 


Juga, sila titik beratkan dari segi pemilihan produk.  Produk yang kita pilih bukan dari kata-kata orang semata-mata.  Serta produk itu pula hendaklah bukan dari kategori "Segera" mahupun "Sintetik"!!!  Kita semua sedia maklumkan mengenai "Segera" ini?  Kita juga tahu, segera atau instant tidak elok untuk sistem badan kita, meskipun kita hanya mengambil minuman fiber tinggi (alah, ada banyak di pasaran sekarang ni...).  Mudah, memang mudah, tetapi  kesannya?  WAllahu 'alam.   Nak ambil juga yang "segera", tak ada masalah janji ianya  Semulajadi, bukan sintetik.  (Klik sini untuk perbezaan Semulajadi, Organik & Sintetik)

Jadi, pilihlah yang semulajadi ye?  Hi3...  Serta, sila semak BMI kita.  (Artikel mengenai Diet Yang Salah dan Link kira BMI Anda - Klik Sini).  Kalau nyata kita perlu kurangkan lemak, jadi Buang Lemak Dengan Cara Sihat, tidak kira jantina mahupun situasi fizikal kita.  Vitamin Ibu Menyusu dan konco-konconya menawarkan dua jenis Set Kurus Sihat iaitu K1 & K2, K1 khusus untuk ibu menyusu, manakala K2 untuk selain dari ibu menyusu badan. :)



Set K1 (Kurus Sihat – Ibu Menyusu)
§  30's Vitalea/Multivitamin
§  90's Lecithin
§  90's Alfalfa
RM70.00 Sahaja


 Set K2 (Kurus Sihat)
§  30's Vitalea
§  60's Lecithin
§  60's Alfalfa
§  30's Herb-Lax
RM70.00 Sahaja

Sempena pembuka tirai tahun 2012 ini, bagi setiap pembelian mana-mana 2 trial pack, akan menerima diskaun sebanyak RM15.00 untuk tempoh terhad sahaja tau.  Jadi, pakat-pakatlah dengan ahli keluarga, rakan-rakan untuk kongsi beli, guna 1 nama, 1 alamat, 1 Malaysia, emel saya atau guna je borang tempahan di sebelah kanan blog ini.



Apa lagi, hubungi saya k: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...