Mana ada ibu yang tak sayang bayinya?

Assalamu 'alaikum,  apa khabar semua?  Saya tetap maintain begini.. hi3... 

Kali ni, saya nak kongsikan sesuatu untuk semua ibu-ibu yang menyusui bayi mereka, bakal menyusukan atau baru merancang nak dapat bayi?  (Best nye!!!).  Mana ada ibu yang tak mahu anaknya sihat, ceria, cergas?  Mana ada ibu yang tak mahu anaknya mendapat zat galian penting dan vitamin yang mencukupi?  Mana ada ibu yang sengaja tak mahu menyusui badan selagi dia mampu untuk menyusui?  

Tapi ada juga yang bertanya pada saya.  Macammana nak menyusukan kalau susu badan tak banyak?  Susu badan sikit aje?  Macammana nak menyusukan jika badan letih, anak pulak suka bergantung ne*** (kih3, faham kan?) lama-lama?

Kondisi badan setiap dari kita berbeza.  Pengeluaran hormon juga berbeza.  Peranan dan fungsi organ kita sama cuma tahapnya yang berbeza.  Jadi bagaimana kita nak dapatkan susu berkualiti dengan segala masalah macam di atas tadi?  

Secara peribadi, ini yang saya lakukan.  Saya amalkan pemakanan seimbang serta memastikan diri saya mendapat zat galian yang mencukupi.  Bagaimana dengan anda wahai ibu-ibu?  Saya pasti, kita semua bersemangat mahu berikan yang terbaik untuk anak-anak kita kan?  Ayuh sertai saya dalam misi suci kita!!!!  Beri peluang pada diri kita dan anak kita untuk mendapat zat khasiat yang penting untuk tumbesaran mereka!!! dengan vitamin/makanan tambahan SHAKLEE!!!

Di Shaklee, kami menyediakan 3 set untuk ibu menyusu:*

*dipetik dari Anakku Wiraku:

Untuk info lanjut dan harga Pek Percubaan, sila klik sini:


Apa lagi, hubungi saya k:
 Boleh call saya - 0162972050 atau
 pm via fb: Citra Sutera atau
emel: suteracitra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...