INFO TENTANG SET B - PENYUSUAN SUSU IBU (Bahagian III)

Assalamu 'alaikum.

Semua pembaca yang saya sayangi.... Semoga setiap hela nafasmu dalam rahmat ALLAH....

Wah... Seronoknya saya nak kongsikan Bahagian III ni.... rasa macam hilang beban lepas publish post ni nanti.... Almaklum.... benda sambung-sambung... Keh3.....

Okay, untuk Bahagian III ni, saya nak bagi fakta sikit tentang Item 4:  Sustained Release Vita-C(R) 500 mg... Wah, panjang betul nama Vitamin ni kan?  He3...

Kelebihan Vitamin C*:

  1. Mempertingkat penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging; dan
  2. Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta struktur am tubuh badan.

Apa yang saya suka:



Vitamin C oleh Shaklee ni merupakan produk pertama yang menawarkan perlindungan pelepasan terkawal semula jam demi jam dengan menggunakan komponen tumbuhan-tumbuhan semulajadi untuk memberikan bekalan vitamin C kepada tubuh badan dengan lembut dan berterusan.*

Nutrien serba boleh:*

  1. Pelepasan terkawal vitamin C dan terbukti;
  2. Sistem pelepasan terkawal propritari mengeluarkan vitamin C setara dengan sebiji setengah buah setiap jam selama lima jam; dan
  3. Membantu mengekalkan kesihatan am.

Tablet Sustained Release Vita-C (R) yang di ambil dua kali selang setiap 5 jam, mengekalkan paras plasma vitamin C dalam tempoh lebih daripada 24 jam - setara dengan pengambilan 100mcg Chewable Vita-C setiap jam untuk 10 jam berturut-turut.  Malah, paras plasma vitamin C tersebut jauh lebih tinggi dalam tempoh melebihi 24 jam.*

Maka, dengan ini, habislah hutang saya (info set penyusuan) dengan pembaca.  Hi hi hi... Lega rasanyer.... keh3....

Untuk next post:  Berkenaan dengan Keperluan Suplemen.....


Apa lagi, hubungi saya k: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...