Bekerja, Menyusui & Perlu Ganti Puasa? Tak Larat? Penat?

Salam semua,

Semoga semua sentiasa dalam Rahmat ALLAH/TUHAN.   Syukur, semakin ramai ibu-ibu menyedari tentang pentingnya mengkualitikan susu ibu sendiri supaya anak sehat, tak mudah dapat penyakit, badan kurus dan cantik dan macam-macam lagi.

Jadi, jangan bimbang... Saya nak cerita sikit.  Masa bulan puasa tahun lalu, saya amalkan set 3M!!!  Pergh, sudahlah bulan puasa, susu saya Masya ALLAH!!!!  Lebih banyak dari bukan bulan puasa.  Kalau semasa zaman dahulu yg saya tak amalkan 3M semasa berpuasa, balik kerja, memang saya lembik lotik....  Ya ALLAH.... sampai tak larat nak jalan/masak... Mana taknya, isi tidak... tapi dok tuai hasil aje... He3...

Tapi sekarang tak lagi dah!!!!!   Best betul bila ambil 3M masa bersahur ni.... Pergh!!!!!  Asik senyum-senyum aje masa memerah susu....  Takyah nak bayang muka anak pun, susu melimpah ruah!!!!!!  Wuuuhuuu!!!!!!!!!!  Jadi, ibu-ibu yang nak susu meriah, tak kiralah bulan puasa ke tak?  ke sedang nak mengganti puasa ni, ha!!!!!!!!  Bolehla cuba apa yang dah saya amalkan nih... 3M....  Ini dia:


Harga?  Jangan bimbang, terbaik di pasaran...  Hubungi saya dahulu, baru lah boleh tahu....

Ini testimoni pelanggan Shaklee:



saya mula produk shaklee bulan puasa tahun 2011..time tu sy tgh peknen 7 bln. Sy mula dgn ESP..masa sahur sy banjuh ESP dgn susu anmum. Even puasa dlm keadaan pregnant 7 bln,sy rs bertenaga n tak rasa lapar. Alhamdulillah puasa sy tahun lpsfull..tq ALLAH.. Lps melahirkan anak pertama sy Nur Aqilah Mardhiah awal bulan nov 2011 dgn berat badan baby 2.9kg.. sy teruskan amal suplemen shaklee dgn set berpantang. Alhamdulillah luka jahitan cepat sembuh,badan rs bertenaga dan cergas..tq Mai Iskandar sb perkenalkan suplemen semulajadi yg terbaik ini dan tq ALLAH for all.

Azizah Nisya
‎2 hari puasa xsedar nak bgn sahur...susu mmg merundum(6oz jer sehari)..bdn pn rasa letih sgt...hari ni recover blk..stop puasa..smbung mggu dpn..buka smlm amik esp...srpn td amik esp lg..now terasa segar n susu pn meriah blk(14 oz)...lega sgt...thanx shaklee... - JannatulFadilah



Tidakkah anda cemburu dengan kami????  Itupun baru cerita tentang tenaga dan susu, belum lagi yang lain-lain yang psstttttt...... (rahsia rumah tangga).... lalalalalala

Apa lagi, hubungi saya k: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...