Kelebihan Shaklee dan Keistimewaan Ahli Shaklee


KENAPA SHAKLEE JADI PENERAJU UTAMA DI GOOGLE SEARCH ENGINE?

MLM Shaklee merupakan satu-satunya MLM yang bukan berdasarkan penajaan ahli semata-mata.  Tetapi penekanan adalah kepada penjualan produk Shaklee yang mengungguli carta muka pertama carian di Google!!!  Apa kelebihan Shaklee, keistimewaan Shaklee dan faedah Shaklee kepada Ahli Shaklee sendiri mahupun pengguna lain?  Dengan kumpulan kami, kaedah dan rahsia dibongkar, coaching online & offline disediakan termasuklah bagaimana berada di carta teratas Google.  Konsultansi pelanggan pula percuma, 24 jam sehari serta seumur hidup.  Rata-rata ahli Shaklee pula jana pendapatan 3 – 4 angka, malah 5 dan 6 angka juga ramai (kitalah tu tak lama lagi kan?), janji mahu usaha!!!

http://vitaminibumenyusu.blogspot.com
taip sahaja 'ahli' nak senarai teratas ahli shaklee

http://vitaminibumenyusu.blogspot.com
taip 'vitamin s' keluarlah 3 senarai teratas semua berkait dengan Shaklee

http://vitaminibumenyusu.blogspot.com
taip vitamin atasi gout - tu keluarlah blog ahli Shaklee yang menawarkan vitamin bagi pesakit gout

Di atas adalah antara ‘screen capture’ di page 1 carian di google.  (Opps, tak nampak pulak nombor mukasurat ye?  Tak apa, saja kita nak minta kawan-kawan tengok sendiri di Google) Jelas dan nyatakan? Shaklee di mana-mana.  Pasaran luas, rekod unggul, produk terbaik!!!  Apa yang menariknya, produk Shaklee ini merupakan produk yang sentiasa di cari.  Itulah antara kelebihan dan keistimewaan Shaklee.  Jadi tak perlu head-hunting mencari dan mempromo, berjumpa sahabat handai untuk meluaskan pasaran.  Google sahaja sudah!!!  Shaklee memang mesra pengguna, tak perlu naik bas, naik kereta, isi minyak, cari parking, tercari-cari di rak-rak farmasi dan berjumpa pula dengan pharmacist (yang kadang-kadang terpaksa datang 2 – 3 kali, barulah dia muncul) hanya untuk dapatkan keterangan atau membeli sesuatu vitamin.  Dengan Shaklee (kumpulan kami), semuanya dihujung jari.  Baik dari segi penjual mahupun pembeli, baik dari segi jualan mahupun belian, baik dari segi konsultansi mahupun tips.  Namakan apa sahaja!  Semua di hujung jari kita!

Lihat sahajalah ini:

http://vitaminibumenyusu.blogspot.com
taip vitamin semulajadi, semuanya dari jenama Shaklee dan kumpulan kami

Semua yang tersenarai di muka 1 carian vitamin semulajadi adalah à Vitamin Shaklee dan senarai blog/web di muka ini adalah dari kumpulan kami!!! Ini bukti menunjukkan kami tidak pernah memandang remeh akan penghasilan entri berkualiti hasil coaching offline dan online free tadi. Ini juga membuktikan bahawa produk Shaklee tidak dinafikan lagi memang menerajui carian utama kategori vitamin di seluruh Malaysia serta dunia.

Beralih pula kita kepada konsep.  Konsep sebenar MLM adalah bagi memastikan produk  yang berkualiti dan berkesan dijual pada harga yang lebih murah berbanding dengan kualitinya yang memang menakjubkan (jika tidak, tidaklah Vitamin C kami habis 2 kontena dalam masa 2 minggu sahaja).  Tapi kebanyakan MLM lain, harga produk jauh sangat lebih mahal daripada kualiti produk sendiri.  Ada yang sehingga RM700+ bagi sekotak uncang teh?  Kenapa jadi begini?  Sedangkan  Shaklee dapat menawarkan harga yang sangat berpatutan?  Ini kerana Shaklee tidak bazirkan peruntukan kepada pengiklanan dan kos pengagihan kepada outlet-oulet sebaliknya melalui ahli-ahli macam kita ni (saya pasti kita semua teruja untuk menjalankan bisnes Shaklee ni kan?)

Jadi, mungkin perbandingan ringkas di bawah ini, bakal membuka mata kita dengan lebih luas lagi akan kelebihan Shaklee berbanding dengan yang lain serta mengapa ia menjadi peneraju utama di enjin carian Google.


http://vitaminibumenyusu.blogspot.com

Sekiranya, kita punyai misi yang jelas untuk bebas masalah kewangan dengan pasaran yang sudah terbukti terbuka luas, menjadi top search di carian google dan sebagainya, inilah peluang keemasan kita.  Jangan lengah-lengah lagi sebab, pepatah mengatakan orang lambat selalu rugi.  Samalah juga dengan situasi ini.  Haish, kita dah tentu tak mahu tertinggal di belakang kan?  Bersama VIB/Pesona Asli (PA) mencipta rekod baru dunia MLM yang jauh dari kontroversi dan pandangan lapuk seperti MLM yang lain.  


Apa lagi, hubungi saya k: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

2 comments:

  1. Asalam sis, entry sis memang bagus. saya setuju. mintak share cikit ilum nya ya sis. www.healthyfamily9.com.
    Terima kasih sis.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Noor Azzah... i like!!! Silakan... x ada masalah.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...