Testimoni Set B Shaklee dan ESP Shaklee


Suka betul VIB bila dapat berkongsi testimoni ESP Shaklee dan Set B Shaklee ni. Kata Puan Suria.. 'Memang saya tak bagi gambar sebelum sebab malas nak selongkar dah! Lagipun ni bukan testimoni kurus. Jadi biarlah lain dari testimoni yang biasa-biasa tu. Yang penting, saya dapat hasilnya. Hasil amalan Set B Shaklee dan ESP Shaklee ini. Suami pulak kerap memuji. Walaupun tujuan asal, hanyalah nak menambah susu badan, tapi manfaatnya banyak rupanya.  Ha, lagi satu, yang promo tentang alfalfa dan v zone yang Pesona Asli buat tu pun memang betul. Itupun suami lagilah dok sebut-sebut.'

http://pesonaasli.blogpsot.com
VIB sebagai saksi ayat-ayat testimoni di atas.

Ha! Tengoklah imej di atas tu.. Teruja kan? Jika dilihat pada wajahnya... Memang tak akan di sangka dah bertahun2 melepasi angka 30an.. Katanya lagi, masih ada yang ingat umurnya baru lepasan sekolah.  Hu3... Kalau yang biasa-biasa mesti kata umurnya baru awal 20-an.  Apatah lagi dengan susuk tubuhnya. Katanya, bukan selalu pakai baju ala2 ketat begini. Inipun kerana kecemasan.. Nak segera... Alang2 boleh bantu PA buat promo... He3.. Yang penting.... Tak nampak muka... Ha3... Kawan-kawan yang cam baju tu, janganlah kecoh2 katanya. Kalau tak sia2 lah mosaic kan tang muka tu.

Jadi kata Puan Suria, kenalah usaha utk dpt hasil terbaik. Invest sikit untuk diri sendiri.  Untuk pengetahuan semua, Puan Suria mengamalkan Set B dan ESP.  Bolehla mencuba juga kan?  Untuk mereka yang 'like' Page Pesona Asli di FB - dapatkan diskaun istimewa!!!


posted from Bloggeroid


Apa lagi, hubungi saya k: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...