Mati kerana kecantikan!!! Berbaloikah kerana satu suntikan???

Para pencinta kecantikan,

Tahu tak? Mengenai seorang model di (China atau Korea - saya tak ingat) mati disebabkan oleh suntikan kolagen baru-baru ini.  Beliau nak lagi cantik lantas buat suntikan kolagen yg menelan belanja ribuan ringggit. Akhirnya, mati selepas beberapa jam kerana kegagalan jantung sejurus membuat suntikan tersebut?

Jadi, tolonglah rakan-rakan, pilihlah yang selamat dan semulajadi. Pastikan syarikat yang kita ambil produk atau perkhidmatannya yang memang terbukti berkesan dan telahpun puluhan tahun berkhidmat dengan selamat.  Tanpa rekod-rekod buruk dan sensasi!!!

Pilihan saya, Tok Demang (untuk cara tradisi yang telah dimodenkan) serta sudah pasti Shaklee (untuk suplemen moden)!!!  Dan saya telah lama gembira dengan pilihan saya dari dulu, kini dan selamanya, sudah tentu!!!


Hrmm... Ini satu lagi kes!  Mati sebab kecantikan!  Seorang wanita mati manakala 3 lagi kritikal di Hong Kong kerana nak sangat cantik.  Prosedur yang dibuat adalah transfusi darah bagi rawatan mencantikkkan kulit untuk tujuan awet muda lah tu.  Bagi kulit tegang, macam prosedur botox tapi kurang menyakitkan.

Walaupun media tidak menyatakan, apakah jenis prosedur yang di buat, saya yakin prosedur tersebut adalah prosedur Drakula.  Tujuannya sama seperti Botox tetapi kaedahnya berlainan.  Darah pelanggan tersebut diambil kemudian di campurkan DNA etc dan dimasukkan semula untuk mengaktifkan lagi hormon bagi awet muda dan tegang bagi seluruh badan (jika tidak silap).  Prosedur ini adalah prosedur baru yang telahpun mula diminati oleh negara-negara barat.  Kesan lebih memberangsangkan, dengan kurang kesakitan serta kos efektif?

Nak cantik punya pasal.. iskh!!! Takut saya.  Saya tidak taksub kecantikan.. har3.. yang sedang-sedang saja.. Daripada cucuk sana, cucuk sini, saya lebih suka amal suplemen atau vitamin yang semulajadi.

Sebagai contoh:

Vivix (sejenis tonik yang pekat, rasa masam manis.  Satu sudu teh sahaja sehari.  Melambatkan penuaan dan menyihatkan badan.  Dari beruban pun boleh hitam balik rambut tu.  Yang penting semulajadi, tiada kesan sampingan).


atau







Serbuk kolagen Shaklee bukan pracampuran.  Ianya asli dan semulajadi (RSS yang memang terbukti memberi kesan positif seawal 5 hari) 

atau

ESP.  Bukan hanya untuk kulit gebu, cerah, halus, malah boleh menegangkan payu dara serta memantapkan punggung, juga untuk awet muda serta membekalkan tenaga semulajadi yang berpanjangan.  Lebih dari itu, boleh menambah berat badan, mahupun mengurangkan berat badan.  (saya boleh berikan caranya, tapi kenalah beli dahulu ;) )


Nak lagi cantik?  Dengan kesan maksimum?  Erm.. tambahkan aje Vita C, Vita B-Comp, Vita E dan GLA Complex dari rangkaian Shaklee... Lihatlah sendiri hasilnya!!!  Janji konsisten dan betul cara makannya!!!






Pendek kata, saya gembira dengan pilihan yang telah saya buat!!!  Anda bagaimana?  Jangan pertaruhkan nyawa serta anggota kerana KECANTIKAN YANG TIDAK SEMULAJADI!!!  ho ho ho!!!

Apa lagi, hubungi saya k: Boleh call /sms/whatsapp/wechat/viber saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera/PesonaAsli atau emel: suteracitra@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...