BANTUAN - KELETIHAN LEPAS PULANG DARI KERJA

Assalamu 'alaikum,

Saya dah janji saya nak post entry tentang keletihan lepas pulang dari kerja.  Ini lah post yang saya janjikan tu...

Biasalah.... kita ni, kaum hawa zaman globalisasi ni memang tak reti duk diam... ada jer benda kita nak buat, org fb, kita pun nak, org bloging, kita pun nak... sedangkan duk dirumah pun keje tak settle2 inikan pulak bg puan-puan yang bekerjaya kan?  Saya pun tergolong la jugak dalam kategori tu... He3... (tak mo ketinggalan...) kerja ofis, kerja rumah, tanggungjawab sebagai isteri, ibu, anak, adik, kakak, kawan, sedara, pelajar dan lain-lain, semua menuntut tenaga dan masa.  yang paling penting pengorbanan... (Hu3... letih.... tapi kita tetap nak buat yang terbaik dalam semua perkara kan?  Walaupun sebenarnya... tak berapa nak mampu... he3...)

Tak salah kita berusaha dan mencuba kan?  Apa org putih kata? No Pain No Gain? Lebih kurang lah tu... hi3...

Okay, jom kita cite tentang vitamin/makanan tambahan untuk pastikan kita tetap bertenaga bila pulang dari kerja.  Dulu sayapun keletihan jugak.. apatah lagi bila bulan puasa... menggigil dibuatnya... jadi saya cuba pulak supplement nih...


Alhamdu LILLAHI... Syukur, lepas saya amek 2 supplement ni, dengan kehendakNya, terasa perbezaannya. Tak der lah melepek macam dolu-dolu (hi3... malu pulak bila citer bab nih...)

Nak citer bebanyak pun saya tak berapa reti sangat, cuma inilah yang telah saya cuba dan saya berpuas hati.  Syukur, so bolehlah saya rekemen kat kawan-kawan semua.  Lagipun kebaikan ni bukan untuk kita sahaja, malah Suami, Ibu Bapa kita pun elok juga... (Ahli Keluarga semua sekalilah...)

Next Post:  Dengan kehendakNya, saya akan kongsikan serba sedikit info tentang Full Set B (Breastfeeding) yang dalam post sebelum ni.


Apa lagi, hubungi saya k:

Boleh call saya - 0162972050 atau
pm via fb:  Citra Sutera atau

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...