VITAMIN UNTUK TAMBAH/PEKATKAN SUSU BADAN

Assalamu 'alaikum dan Salam Sejahtera,

Untuk post pembuka kali ini, saya nak kongsikan amalan saya untuk  pekatkan susu badan atau nak banyakkan susu badan.  Ini Full Set B:

Full Set B - Breast Feeding

Terdiri daripada Vita-Lea® Iron Formulacrack, Alfalfa Complex, B-Complexcrack & Sustained Release Vita-CTM 500 mgcrack.crack  Ada juga bentuk Trial-Pack untuk penggunaan selama sebulan.  Pengalaman saya, syukur dengan kehendak Allah dan usaha yang tak jemu-jemu, saya berjaya 'up'kan susu dari 4 oz ke 5 - 10 oz setiap kali mengepam... He3... Best sangat.. sekarang nih, peti ais dah tak cukup ruang tau nak simpan susu... ngeee....... Amiin... (Ibu-ibu juga jangan abaikan pemakanan seimbang dan sihat tau....)
Ruang Beku 1



Ruang Beku 2
P/s:  Untuk suami-suami, pun apa salahnyer... belikan untuk isteri trial pack ni dulu.... pastu terus hantar ke tempat dia kerja... kasi surprise.. musti bunga-bunga cinta isteri tau... support dari suami juga main peranan untuk penghasilan susu badan tau.... apa lagi.... kerjasamalah.... ngeee......


 
Untuk order:

Boleh call saya - 0162972050 atau
pm via fb:  Citra Sutera atau

Next post:  Saya akan kongsikan pulak info untuk elak keletihan selepas seharian bekerja.... Insya Allah - dengan kehendakNya....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...